Kocaeli Darıca ilçesinde 20 yıl boyunca atıl halde bakımsız olarak duran SGK’ya ait kullanılmayan tesis Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu’nun çabasıyla halkın kullanımına sunuldu.
Ayrıntılar »Kocaeli Darıca ilçesinde 20 yıl boyunca atıl halde bakımsız olarak duran SGK’ya ait kullanılmayan tesis Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu’nun çabasıyla halkın kullanımına sunuldu.
Ayrıntılar »