Türkiye’de cep telefonu 1994 yılından beri yaygın bir şekilde kullanılmakta. Türkiye’de GSM operatörü abonelerinin önemli bir kısmını üniversite öğrencileri oluşturuyor. Öğrenciler ilk kez akıllı telefon
Ayrıntılar »Türkiye’de cep telefonu 1994 yılından beri yaygın bir şekilde kullanılmakta. Türkiye’de GSM operatörü abonelerinin önemli bir kısmını üniversite öğrencileri oluşturuyor. Öğrenciler ilk kez akıllı telefon
Ayrıntılar »