Bakanlar kurulu toplantısından sonra açıklamalarda bulunan Başbakan Binali Yıldırım özetle şunları söyledi, “Teşekkür etmemiz gereken pek çok kişi ve kurum var. Bizimle iletişime geçen CHP,
Ayrıntılar »Bakanlar kurulu toplantısından sonra açıklamalarda bulunan Başbakan Binali Yıldırım özetle şunları söyledi, “Teşekkür etmemiz gereken pek çok kişi ve kurum var. Bizimle iletişime geçen CHP,
Ayrıntılar »