Türkiye’de yaş meyve-sebze üretimi kimyasala bulandığı için gıdalarımız zehir deposu gibi. 50 yıl önce zararlı kimyasallar çeşitli amaçlarla kullanılmıyordu. Üreticiler için bazı ipuçları: Bitkileri haşerat
Ayrıntılar »Tag: Sebze
Avrupa Birliği Her Yıl 17 Milyar Kilo Yaş Meyve ve Sebze İsraf Ediyor
Avrupa Birliği Her Yıl 17 Milyar Kilo Yaş Meyve ve Sebze İsraf Ediyor Türkiye’ye her konuda yüzlerce şart koşan AB’de israf had safhaya ulaşmış durumda.
Ayrıntılar »








