Türkiye’de cep telefonu 1994 yılından beri yaygın bir şekilde kullanılmakta. Türkiye’de GSM operatörü abonelerinin önemli bir kısmını üniversite öğrencileri oluşturuyor. Öğrenciler ilk kez akıllı telefon
Ayrıntılar »Tag: Öğrenciler
Öğrenciler Üretip Sattıkları Ürünlerin Gelirleriyle Sokak Hayavanlarını Besledi
Meslek Lisesi öğrencileri, okudukları bölümlerle alakalı mesleklerde ürettikleri ürün ve yiyecekleri satarak sokak hayvanlarına mama bağışladı. Öğrenciler kurabiye, çorba, kitap ayracı gibi ürünlerin satışından gelir
Ayrıntılar »








