Apple Music uygulaması 30 Haziran 2015 tarihinde kullanıma girecek. Android, iOS ve Windows işletim sistemiyle çalışan cihazlarda çalışabilecek olan uygulama ilk 3 ay ücretsiz kullanılabilecek.
Ayrıntılar »Apple Music uygulaması 30 Haziran 2015 tarihinde kullanıma girecek. Android, iOS ve Windows işletim sistemiyle çalışan cihazlarda çalışabilecek olan uygulama ilk 3 ay ücretsiz kullanılabilecek.
Ayrıntılar »