İnsanın bazı yönlerde kendini diğer insanlardan daha aşağıda hissetmesine aşağılık karmaşası(kompleksi) deniyor. Bu karmaşaları yaşayanlar genelde kendini ispat etme çabası içinde olur. Büyüme çağında çok
Ayrıntılar »İnsanın bazı yönlerde kendini diğer insanlardan daha aşağıda hissetmesine aşağılık karmaşası(kompleksi) deniyor. Bu karmaşaları yaşayanlar genelde kendini ispat etme çabası içinde olur. Büyüme çağında çok
Ayrıntılar »