2015-2016 Sezonu 33. haftasına kadar ligde lehine en çok penaltı çalınan takım, Galatasaray oldu. Lig şampiyonu Beşiktaş’tan daha fazla penaltı atışı kullanan Galatasaray lehine hakemler
Ayrıntılar »Tag: en cok penalti
Süper Lig 20 Sezonda En Çok Penaltı Kullanan Takım
Bu sezon hangi takım en çok penaltı kullandı? Son 21 sezonda Fenerbahçe Galatasaray Beşiktaş Aleyhine Verilen Penaltılar ve Yedikleri Gol Sayıları 2015-2016 Sezonunda Galatasaray Beşiktaş
Ayrıntılar »








