Türkiye’de elektrik ilk olarak Mersin’in Tarsus ilçesinde kurulan hidroelektrik santraliyle üretime başladı. İkinci Abdülhamit döneminde 15 Eylül 1902 tarihinde Tarsus’a su değirmeniyle çevrilen 2 kW
Ayrıntılar »Tag: Elektriğin
Kullanılan Her Kaçak Elektriğin Kul Hakkı Olduğu Vurgulanıyor
Dicle Elektrik Dağıtım AŞ(DEDAŞ) güneydoğudaki şehirlerde yaşanan kaçak elektrik kullanımıyla ortaya çıkan israfın fotoğraflarını yayınladı. Kaçak elektrik kullananlar su israfına ve toprak kaybına neden olurken,
Ayrıntılar »








