İçecek Ambalajları Zorunlu Depozitolu Olacak Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum tarafından yapılan açıklamada 3 yıl içinde tüm içeceklerin ambalajlarında depozito uygulamasına geçileceğini belirtti. Depozito
Ayrıntılar »İçecek Ambalajları Zorunlu Depozitolu Olacak Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum tarafından yapılan açıklamada 3 yıl içinde tüm içeceklerin ambalajlarında depozito uygulamasına geçileceğini belirtti. Depozito
Ayrıntılar »