İçişleri Bakanlığı’nın belediyelerle ilişkileri, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’na bağlandı. Belediyelerin idari işlemleri İçişleri Bakanlığı tarafından denetleniyordu. Mahalli İdareler Genel Müdürlüğü, Çevre ve Şehircilik Bakanlığına bağlanacak.
Ayrıntılar »








