Telsiz Kullanım Ücreti 20 Haziran 2011 tarihinde cep telefonunun telsiz olarak değerlendirimesi ile çıkarılan, devlete ödenen ek vergilendirmedir. Düzenleme yapıldığında kamuoyuna duyurulmadığı için faturasız hat
Ayrıntılar »Telsiz Kullanım Ücreti 20 Haziran 2011 tarihinde cep telefonunun telsiz olarak değerlendirimesi ile çıkarılan, devlete ödenen ek vergilendirmedir. Düzenleme yapıldığında kamuoyuna duyurulmadığı için faturasız hat
Ayrıntılar »