Eğer dünyaya, doğaya insanoğlu zarar vermeyi sürdürürse sonu çok kötü olacak. Daha fazla hava ve su kirletilirse, daha fazla yeşillik yok edilirse daha fazla diğer
Ayrıntılar »Eğer dünyaya, doğaya insanoğlu zarar vermeyi sürdürürse sonu çok kötü olacak. Daha fazla hava ve su kirletilirse, daha fazla yeşillik yok edilirse daha fazla diğer
Ayrıntılar »